علی دایی: میتوانستیم با 5-6 گل اختلاف پیروز شویم / سیدجلال تا پایان فصل میماند
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از برتری مقابل سپاهان گفت می توانستیم این بازی را با پنج گل اختلاف ببریم.
به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس علی دایی پس از مسابقه امروز پرسپولیس
برابر سپاهان در نشست خبری بازی افزود: باید به بازیکنان و هواداران
خوبمان که در این هوای سرد به ورزشگاه آمدند تبریک و خسته نباشید صمیمانه
بگویم. امروز از بازی هایی بود که در زمین خوب کار کردیم.
وی افزود: ما در نیمه اول بازی را به خوبی آغاز کردیم و 2 گل به ثمر
رساندیم. بازی زیبایی بود و در آن نیمه اجازه ندادیم که سپاهان صاحب موقعیت
شود. بعد از اخراج و 10 نفره شدن حریف هم حفظ توپ انجام دادیم. در نیمه
دوم دوست داشتم تیم ما رو به جلو بازی کند که همین اتفاق رخ داد. ما رو به
جلو بازی می کردیم دنبال حفظ نتیجه نبودیم و می توانستیم بیشتر گل بزنیم.
میتوانستیم بازی را با اختلاف 5 گل به سود خود خاتمه دهیم اما بازیکنان ما
به همان برد 2 بر صفر راضی شدند. ضمن آنکه یک گل سالم ما هم به اشتباه
آفساید اعلام شد.
علی دایی ادامه داد: دست همه درد نکند. تیم در این 2-3 ماه خیلی تحت فشار
بود. مخصوصا بازیکنان. در چند بازی بد نتیجه گرفتیم. بازیکنان ما بسیار خوب
کار کردند در حالی که همه جوره فشارهای مختلف را تحمل کردند. در چند بازی
اخیر نتایج بدی هم گرفتیم و شاید هم باور نکنید که در یک ماه گذشته تا چه
اندازه تحت فشار بودهایم. امیدوارم هیئت مدیره و مدیریت پرسپولیس ما را
حمایت کنند. من قبلا هم گفتهام که ما به تنهایی هیچ کاری نمیتوانیم
بکنیم. اگر حمایت باشگاه باشد، مطمئن باشید با این که راهمان خیلی سخت است،
اما میتوانیم انتظار میلیونها هوادار را برآورده کنیم. ما تمام سعیمان
را میکنیم و هواداران مطمئن باشند یک درصد هم کم نمیگذاریم. تا الان
ساختهایم و از این به بعد هم میسازیم اما واقعا تنهایی نمیشود کاری کرد.
همه باید کمک کنند تا بتوانیم در زمین تواناییهایمان را نشان دهیم.
وی تاکید کرد: شاید کاستیهایی وجود داشته باشد اما همه بازیکنان تیم به
دنبال موفقیت هستند و کم نمیگذارند. اگر همه مجموعه کمک کنند و تنها
نباشیم میتوانیم زمینه موفقیت را فراهم کنیم.
سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوالی درباره اعتراض کرانچار به اخراج شریفی
اظهار داشت: نظر ایشان برای من محترم است. خودم هم در آن صحنه فکر کردم
داور به بازیکن سپاهان کارت زرد میدهد اما بازیکن آنها بعد از اینکه 2 بر
صفر عقب بودند اخراج شد. آقای کرانچار که بعد از بازی رفت مصاحبههای
آنچنانی میکرد الان باید بفهمد چه مزهای دارد که تیمش 10 نفره بازی
میکند. باید بفهمد که چقدر سخت است دقیقه 3 بازیکنت به ناحق از زمین اخراج
شود آن هم در شرایطی که بازی صفر - صفر است. من نمیدانم اخراج داشت یا
نداشت اما بازی قبل ما را هیچگاه فراموش نکنید. دنیا همیشه یک جور
نمیچرخد. بالا و پایین زیاد دارد. با وجود اینکه 5 هفته مانده بازیها
تمام شود، باز هم اول راهیم. باید خیلی بیشتر از اینکه تا الان زحمت
کشیدهایم، زحمت بکشیم.
سرمربی پرسپولیس درباره پاسخ سیدجلال حسینی به پیشنهاد باشگاه قطری عنوان
کرد: نه تنها سیدجلال بلکه تمام بچههای من باغیرت هستند. سیدجلال حسینی
با من صحبت کرد، این غیرت و مردانگی او را میرساند و او ماند تا پایان فصل
به ما کمک میکند و انشاءالله وقتی در پایان فصل جام را بالای سرش برد از
ایران میرود. سیدجلال حسینی وقتی پیشنهاد داشت با من صحبت کرد. او با
غیرت به تیم آمده و با تمام وجودش بازی میکند. تا روزی هم که باشم، پشت
این بازیکنان باغیرت هستم.