فیفا با یوزپلنگ ایران موافقت کرد

به گزارش ایسنا، مسئولان شرکت آل‌اشپورت که برای گرفتن تاییدیه لباس تیم ملی ایران در جام جهانی به زوریخ مقر فیفا سفر کرده بودند، توانستند 24 ساعت پیش از رونمایی از پیراهن تیم ایران موافقت فدراسیون جهانی فوتبال را با حک یوزپلنگ ایرانی بر روی این پیراهن‌ها دریافت کنند.

ایده طراحی یوزپلنگ ایرانی در جریان سفر سپ بلاتر به ایران در دیدار رئیس فیفا با معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست توسط ایران مطرح شد که این طرح اولیه با موافقت فیفا روبه‌رو شد.

قرار است فردا شب طی مراسمی از پیراهن تیم ملی ایران در جام جهانی برزیل رونمایی شود.


علی دایی: می‌توانستیم با 5-6 گل اختلاف پیروز شویم / سیدجلال تا پایان فصل می‌ماند
 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از برتری مقابل سپاهان گفت می توانستیم این بازی را با پنج گل اختلاف ببریم.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس علی دایی پس از مسابقه امروز پرسپولیس برابر سپاهان در نشست خبری بازی افزود:  باید به بازیکنان و هواداران خوبمان که در این هوای سرد به ورزشگاه آمدند تبریک و خسته نباشید صمیمانه بگویم. امروز از بازی هایی بود که در زمین خوب کار کردیم.

وی افزود: ما در نیمه اول بازی را به خوبی آغاز کردیم و 2 گل به ثمر رساندیم. بازی زیبایی بود و در آن نیمه اجازه ندادیم که سپاهان صاحب موقعیت شود. بعد از اخراج و 10 نفره شدن حریف هم حفظ توپ انجام دادیم. در نیمه دوم دوست داشتم تیم ما رو به جلو بازی کند که همین اتفاق رخ داد. ما رو به جلو بازی می کردیم دنبال حفظ نتیجه نبودیم و می توانستیم بیشتر گل بزنیم. می‌توانستیم بازی را با اختلاف 5 گل به سود خود خاتمه دهیم اما بازیکنان ما به همان برد 2 بر صفر راضی شدند. ضمن آنکه یک گل سالم ما هم به اشتباه آفساید اعلام شد.

علی دایی ادامه داد: دست همه درد نکند. تیم در این 2-3 ماه خیلی تحت فشار بود. مخصوصا بازیکنان. در چند بازی بد نتیجه گرفتیم. بازیکنان ما بسیار خوب کار کردند در حالی که همه جوره فشارهای مختلف را تحمل کردند. در چند بازی اخیر نتایج بدی هم گرفتیم و شاید هم باور نکنید که در یک ماه گذشته تا چه اندازه تحت فشار بوده‌ایم. امیدوارم هیئت مدیره و مدیریت پرسپولیس ما را حمایت کنند. من قبلا هم گفته‌ام که ما به تنهایی هیچ کاری نمی‌توانیم بکنیم. اگر حمایت باشگاه باشد، مطمئن باشید با این که راهمان خیلی سخت است، اما می‌توانیم انتظار میلیون‌ها هوادار را برآورده کنیم. ما تمام سعی‌مان را می‌کنیم و هواداران مطمئن باشند یک درصد هم کم نمی‌گذاریم. تا الان ساخته‌ایم و از این به بعد هم می‌سازیم اما واقعا تنهایی نمی‌شود کاری کرد. همه باید کمک کنند تا بتوانیم در زمین توانایی‌هایمان را نشان دهیم.

وی تاکید کرد: شاید کاستی‌هایی وجود داشته باشد اما همه بازیکنان تیم به دنبال موفقیت هستند و کم نمی‌گذارند. اگر همه مجموعه کمک کنند و تنها نباشیم می‌توانیم زمینه موفقیت را فراهم کنیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوالی درباره اعتراض کرانچار به اخراج شریفی اظهار داشت: نظر ایشان برای من محترم است. خودم هم در آن صحنه فکر کردم داور به بازیکن سپاهان کارت زرد می‌دهد اما بازیکن آنها بعد از اینکه 2 بر صفر عقب بودند اخراج شد. آقای کرانچار که بعد از بازی رفت مصاحبه‌های آنچنانی می‌کرد الان باید بفهمد چه مزه‌ای دارد که تیمش 10 نفره بازی می‌کند. باید بفهمد که چقدر سخت است دقیقه 3 بازیکنت به ناحق از زمین اخراج شود آن هم در شرایطی که بازی صفر - صفر است. من نمی‌دانم اخراج داشت یا نداشت اما بازی قبل ما را هیچگاه فراموش نکنید. دنیا همیشه یک جور نمی‌چرخد. بالا و پایین زیاد دارد. با وجود اینکه 5 هفته مانده بازی‌ها تمام شود، باز هم اول راهیم. باید خیلی بیشتر از اینکه تا الان زحمت کشیده‌ایم، زحمت بکشیم.

 سرمربی پرسپولیس درباره پاسخ سیدجلال حسینی به پیشنهاد باشگاه قطری عنوان کرد:  نه تنها سیدجلال بلکه تمام بچه‌های من باغیرت هستند. سیدجلال حسینی با من صحبت کرد، این غیرت و مردانگی او را می‌رساند و او ماند تا پایان فصل به ما کمک می‌کند و ان‌شاءالله وقتی در پایان فصل جام را بالای سرش برد از ایران می‌رود. سیدجلال حسینی وقتی پیشنهاد داشت با من صحبت کرد. او با غیرت به تیم آمده و با تمام وجودش بازی می‌کند. تا روزی هم که باشم، پشت این بازیکنان باغیرت هستم.

 

جام حذفی را باید فراموش کرد/ درخشان: پرسپولیس هم فرصت دارد، هم توانایی، فقط باید تمرکزکرد

                                                                                                         
           

پیشکسوت پرسپولیس و کارشناس فوتبال کشورمان گفت: پرسپولیس باید جام حذفی را فراموش کند. هنوز اتفاقی نیفتاده و پرسپولیس سرنوشت خودش را در دست دارد. این بازیکنان فقط باید تمرکز بیشتری کنند و حواسشان باشد که فرصت‌ها را از دست ندهند.


حمید درخشان در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس جام حذفی را باید فراموش کنند. جام حذفی برای همه 50، 50 است. یک بازی انجام می‌شود که در آن هر اتفاقی ممکن است. الان دیگر باید تمرکز را روی لیگ گذاشت و مراقب داشته‌هایی بود که هنوز از دست نرفته‌اند. به نظر من هنوز اتفاقی نیفتاده که هیاهو بشود. کار سخت‌تر شده است ولی هنوز بخت پرسپولیس در دست خود پرسپولیس و بازیکنان تیم است.

وی ادامه داد: الان با آمدن علی پروین، یک فوتبالی و یک نفر از خانواده پرسپولیس مدیر عامل است. من فکر می‌کنم این باید باعث شود که بازیکنان با تمرکز و وسواس بیشتری تمرین و بازی کنند و مشکلات مالی هم به هر حال حل خواهد شد.

کاپیتان سابق پرسپولیس خاطرنشان کرد: مشکلات مالی روی عملکرد تیم و بازیکنان تاثیر می‌گذارد ولی به نظرم باید حرفه‌ای‌تر به این قضیه نگاه کرد. نباید نگاه را سریع نسبت به دریافتی‌ها معطوف کرد چون در این صورت خیلی چیزهای دیگر را از دست می‌دهیم که قابل جبران نیست. اگر غیر از این باشد، آخر فصل هم پول از دست می‌رود و هم افتخاری که می‌توانست کسب شود و آنچه می‌ماند کلی حرف و حدیث است.

درخشان تصریح کرد: شرایط بازیکنان و مشکلات آنها قابل درک است. پول، خوب است اما مهمتر از آن اعتبار تیم و بازیکنان است. اگر تیم قهرمان شود، بازیکنان حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت. اگر در شرایط فعلی آنقدر از نظر ذهنی خود را درگیر مشکلات کنیم، فرصت‌ها از دست می‌رود و اگر هم به پول برسیم آن چیز با ارزش‌تر را از دست دادیم.

وی افزود: به اعتقاد من دلیلی وجود ندارد که پرسپولیس نتواند در بازی‌های بعدی به پیروزی برسد. همه توانایی‌ها وجود دارد. مهره‌های خوبی در اختیار هستند. علی دایی هم توانایی‌های زیادی دارد و فقط بچه‌ها باید تمرکز بیشتری داشته باشند.

درخشان در پایان با اشاره به حضور علی پروین در باشگاه گفت: علی پروین از خانواده و جنس پرسپولیس است. پیچ و خم باشگاه و فوتبال را می‌شناسد. در نداری و در روزهای سخت و قهرمانی بوده و با مشکلات آشنا است. اگر به او کمک شود، حتما موفق خواهدشد

به بازیکنان پرسپولیس و غیرت آنها افتخار می‌کنم/ دایی: پروین و اعضای هیات مدیره قول‌های خوب و امیدوار‌کننده‌ای دادند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در جلسه هیات مدیره موضوعات مهمی مطرح شد و آقای پروین قول‌های امیدوارکننده و خوبی را برای حل و فصل مشکلات تیم دادند. 


علی دایی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس درباره نشست مشترک هیات مدیره باشگاه با سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برگزاری این نشست در شرایط کنونی می‌تواند مفید و راهگشا باشد. به نظرم جلسه بسیار خوبی بود، ما برخی مسائل و موضوعات مهم مرتبط با تیم را با هیات مدیره و مدیریت جدید در میان گذاشتیم و آنها نیز قول‌های امیدوارکننده‌ای دادند تا این مشکلات برطرف شود. آقای پروین تاکید داشتند در اسرع وقت مسائل و مشکلات اعضای تیم را حل و فصل می‌کنند، به این امید که بنده درباره مسائل مختلف تیم و مواردی که مدیریت باشگاه باید در جریان باشد نکاتی را مطرح کرده و اعضای هیات مدیره و مدیریت باشگاه نیز تلاش خواهند کرد تا انشاا... این مشکلات برطرف شود.

علی دایی درباره امیدواری‌اش نسبت به کسب نتایج مطلوب در شش بازی باقیمانده گفت: ما خیلی امیدواریم و تاکید می‌کنم که تیم خوبی داریم اما می‌گویم به تنهایی نمی‌شود وارد جنگ شد. وقتی وارد جنگ و کارزار می‌شوی باید اسلحه و مهماتی داشته باشی تا بتوانی موفق باشی و پیروز. با دست خالی نمی‌شود به جنگ رفت. انشاا... هیات مدیره کمک می‌کند تا بچه‌ها با روحیه بالا و مشکلات کمتر در تمرینات و بازی‌ها حاضر شوند.

دایی درباره اینکه علی پروین و محمد جمشیدی تاکید کردند سرمربی پرسپولیس در جلسه هیات مدیره به توان فنی و غیرتمند بودن شاگردانش تاکید داشته، گفت: من چیزی جز حقیقت را نگفتم. انصافا ما بازیکنان خوبی داریم که از نظر فنی توان بالایی دارند و واقعا بچه‌های باغیرت و با تعصبی هستند. این را با اطمینان کامل و از ته قلبم می‌گویم. من به شاگردانم افتخار می‌کنم و آنها را قویا بازیکنان با غیرت و بامعرفی می‌دانم. بچه‌های ما امسال مشکلاتی داشتند، آنها واقعا صبوری کردند. اولویت آنها مسائل فنی و کسب نتایج خوب برای سربلندی پرسپولیس و شادی هواداران بوده است. من ایمان دارم که بچه‌ها تمام تلاش خود را می‌کنند و از هیچ کوششی دریغ نکرده و نخواهند کرد اما آنها باید تمرکز کافی و وافی را داشته باشند. مشکلات مالی و یکسری مسائل این چنینی خواسته یا ناخواسته روی تمرکز و روح و روان بازیکنان تاثیر می‌گذارد. هر کسی که قرارداد می‌بندد روی دریافتی‌ها حساب می‌کند. آنها هم زندگی دارند و ما باید منصفانه و واقع‌بینانه همه چیز را نگاه کنیم. وقتی مشکلات این چنینی ایجاد می‌شود مستقیم یا غیرمستقیم روی تمرکز، آرامش و روح و روان بازیکن تاثیر می‌گذارد. بازیکن هر چقدر هم بخواهد به این مسائل فکر نکند مشکلاتی که برایش ایجاد می‌شود او را به دردسرهایی انداخته و تمرکز لازم را از او می‌گیرد و اینها به طور اتوماتیک‌وار روی عملکرد تیم و بازیکنان تاثیر می‌گذارد. باز هم تاکید می‌کنم ما بچه‌های واقعا باغیرتی داریم و تمام تلاش خودمان را می‌کنیم که در بازی‌های باقیمانده انتظارات باشگاه و هواداران را برآورده کنیم تا شرمنده آنها نشویم. ببینید، یکسری اتفاقات می‌افتد که خیلی‌ها از آن خبر ندارند. مثلا بازیکن می‌آید و پول بلیت برگشت به تهران را می‌دهد اینها یک نمونه است. شما خودتان عمق فاجعه را ببینید. حالا ما امیدواریم این مشکلات برطرف شود و همه چیز با نظم و ترتیب انجام شده و مشکلات به حداقل برسد تا با تمرکز بالا و آرامش بیشتر شاهد عملکرد بهتر بچه‌ها باشیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا با حضور علی پروین و علی دایی در راس هرم مدیریتی و فنی پرسپولیس می‌بایست شاهد روزهای درخشان این تیم پرطرفدار و مردمی بود، گفت: حقیقتش را بخواهید من خودم را جزو بزرگان پرسپولیس نمی‌دانم. پرسپولیس آدم‌های بزرگ زیادی داشته که سال‌ها برای این تیم زحمت کشیده‌اند. ما هم به عنوان یکی از اعضای این خانواده تلاش می‌کنیم برای برآورده کردن انتظارات و سربلندی هواداران. پرسپولیس خیلی بزرگ است و امیدوارم این همدلی که  امروز شاهد آن بوده‌ام زمینه‌ای شود برای موفقیت‌های پرسپولیس. آنچه مهم است سربلندی و موفقیت پرسپولیس است و همه ما برای این هدف تلاش می‌کنیم و امیدواریم که امسال شرمنده هواداران نشویم.


  


  نشست هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به ریاست محمدصادق اکبری و با حضور علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برگزار شد و درباره مسائل مختلف باشگاه و تیم فوتبال پرسپولیس گفتگو و تبادل نظر شد.

در این نشست که در دفتر محمد جمشیدی عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس برگزار شد علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نیز به دعوت علی پروین و اعضای هیئت مدیره حضور یافت و موضوعات مهمی را درباره تیم فوتبال پرسپولیس با اعضای هیئت مدیره در میان گذاشت.

علی پروین در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس درباره این نشست گفت: جلسه بسیار خوب و البته مهمی بود. آقای دایی سرمربی تیم پرسپولیس نیز در جلسه حضور یافته و درباره موضوعات مختلف تیم مباحثی مطرح و ایشان برخی موضوعات و مسائل را با مدیریت باشگاه و اعضای هیئت مدیره در میان گذاشتند و ما تلاش می کنیم این مسائل را بررسی کرده و برای رفع برخی از مشکلات اقدامات لازم را انجام دهیم. سرمربی باید با کمترین دغدغه و آرامش کار خود را انجام دهد و تمام توان ما صرف این خواهد شد که تیم در آرامش فعالیت کرده و سرمربی تمرکز لازم را برای امور فنی داشته باشد. آقای دایی از افتخارآفرینان فوتبال کشور ما بوده و در عرصه مربی گری نیز کارنامه خوبی دارد و ما امیدواریم که در سایه درایت کادر فنی، همت و تلاش بازیکنان و حمایت همه جانبه هواداران شاهد نتایج مطلوب تیم در بازی های باقی مانده باشیم. کادر مدیریتی باشگاه نیز تمام تلاش خود را خواهد کرد تا شرایط را برای موفقیت تیم فراهم نماید. این وظیفه ماست و تمام تلاش ما طی روزهای اخیر تامین منابع مالی و حل و فصل برخی مشکلات بوده است.

پروین در پایان گفت: ما سعی می کنیم در جلساتی که برگزار می کنیم موضوعات تیم را از کادر فنی جویا شویم و آنچه که از دستمان برمی آید برای حل و فصل مشکلات انجام دهیم.

در این نشست دو ساعته محمدصادق اکبری، علی پروین، محمد جمشیدی و محمدحسن نامی و  علی دایی نیز در بخشی از جلسه حضور داشتند.

 

 


حسینی: بی‌تعصب نیستیم اما کسی در باشگاه پاسخگو نیست/ از قطر پیشنهاد دارم ولی به تعهدم عمل می‌کنم

تصوير خبر

کاپیتان دوم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: درباره رفتنم از پرسپولیس و مشکلات هیچکس جوابگو نیست و اصلا نمی‌دانم با چه کسی باید صحبت کنم.

سیدجلال حسینی درباره بحث رفتنش از پرسپولیس اظهار داشت: متاسفانه همانطور که بارها اعلام کردم پرسپولیس مشکلاتی دارد و در چند وقت اخیر هم بحث یک پیشنهاد خوب از قطر برای من مطرح شده اما باور کنید نمی‌دانم درباره رفتنم از پرسپولیس و مشکلات با چه کسی باید در باشگاه صحبت کنم. مگر می‌شود همه چیز را آقای دایی انجام دهد؟ او سرمربی تیم است و نباید فکرش به مسئله دیگر مشغول شود.

وی افزود: مشکلات زیادی داریم اما برخی‌ها می‌خواهند ما را رو در روی هواداران قرار دهند. به نظرم هیچ هواداری بعید است بداند چه مسائلی درباره ما پیش آمده اما این را می‌گویم که هیچکس نیست که با او حرف بزنیم و درد خود را بگوییم و اصلا نمی‌دانم در باشگاه پرسپولیس چه خبر است.

حسینی ادامه داد: آقایان به تعهدات‌شان عمل نکردند اما من و تمام بازیکنان با تمام وجودمان به خاطر این هواداران بازی کرده‌ایم. نمی‌دانم باید با چه کسی در باشگاه حرف بزنیم و واقعا مانده‌ام که چه اتفاقی برای این تیم افتاده است.

وی در پاسخ به سوالی که آیا پیشنهاد دریافت شده از قطر است یا خیر، گفت: بله من یک پیشنهاد بسیار خوب قطری دارم اما آنقدر بی‌تعصب نیستم که در این شرایط حساس همه چیز را رها کنم و بروم. ما می‌توانیم قهرمان شویم اما سؤال من از آقایان باشگاه این است که برای بازیکن چه ارزشی قائلید. قراردادها را که به آن عمل نکرده‌اید و ارزش و تعهدی هم در قبال بازیکنان ندارید پس وظیفه شما چیست؟ فقط من این حرف‌ها را می‌زنم که هواداران بدانند که برخی‌ها می‌خواهند ما را رودر روی آنها قرار دهند اما هواداران بدانند این بازیکنان همیشه با تمام وجود بازی کرده‌اند و علیرغم مشکلات زیادی که به وجود آمده باز هم خم به ابرو نیاورده‌اند اما واقعا این اتفاق دیگر شاهکار است چون اصلا نمی‌دانیم باید با چه کسی در باشگاه درباره مسائل مختلف صحبت کنیم.




سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعد از حرف حقی که ما زدیم هجمه‌های زیادی علیه ما به راه افتاد و من تاوان آن را می‌دهم.


 به گزارش خبرگزاری فارس، علی دایی بعد از تمرین امروز تیمش در جمع خبرنگاران درخصوص بازی پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان و مسائل داوری این بازی گفت: قبل از اینکه بخواهم صحبت‌هایم را شروع کنم باید مسائلی را عنوان کنم؛ مسائلی مثل مشکلات داوری. مشکلات داوری در همه‌جای دنیا وجود دارد و نمونه بارز آن می‌توانم کشور آلمان را مثال بزنم اما آیا در آلمان کمیته داوران و دپارتمان داوری‌شان جبهه می‌گیرند؟! این مسائل از روز روشن‌تر بود و اتفاقاتی که افتاد به همه خیلی چیزها را ثابت کرد. اینکه جو سنگینی علیه ما به راه انداختند و چطور در خیلی از بازی‌ها مثل آب خوردن حق ما پایمال می‌شود. آن‌وقت می‌خواهند حرف هم نزنیم.

وی ادامه داد: در بازی با فولاد در لیگ برتر بازیکن فولاد در دقیقه 89 توپ را با دست نگه می‌دارد و همان توپ را گل می‌کند و هیچ اتفاقی‌هم نمی‌افتد و یا در جام حذفی در بازی مقابل همین تیم که بازی حساسی است به راحتی حق ما را پایمال می‌کند. پرسپولیس 30، 40 میلیون هوادار دارد و به راحتی حق آنها ضایع می‌شود اگر نگاه کنید در دو صحنه داور بازی بازیکنان فولاد را اخراج نکرد در این بازی به این مهمی تصمیمات نادرست همه‌چیز را خراب کرد. همه دیدند که در دو صحنه داور می‌توانست بازیکنان فولاد را اخراج کند. من خودم یک صحنه دارم که در آن عبدالله کرمی در پشت 18 قدم توپ را با دست می‌گیرد و داور می‌توانست او را هم اخراج کند. این تصمیمات به ما ضرر می‌زند. خودم را کاری ندارم اما هواداران ما چه گناهی دارند که با یک سوت اشتباه همه‌چیز به ضررشان تمام می‌شود؟! زحمات ما با این تصمیمات داوری به هدر می‌رود. چنین مسائلی که به ضرر ما باشد تحمل کردنش سخت است.

سرمربی پرسپولیس افزود: تا کی این وضعیت قرار است ادامه داشته باشد؟ حرف حق زدن آیا این همه تبعات دارد؟! فکر نمی‌کنم در دین ما چنین چیزی وجود داشته باشد. شما ببینید بعد از صحبت‌های حق ما چه هجمه‌هایی علیه ما به راه افتاد. من در بازی با فولاد هم هیچ حرفی نزدم اما 2 میلیون تومان من را جریمه کردند. چرا؟! آن وقت کمیته انضباطی می‌گوید اگر جریمه کمتر از فلان مقدار باشد حق اعتراض نداریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه شاید از او اعتراض دارند در حین برگزاری بازی‌های تیمش از روی نیمکت بلند نشود و اعتراض نکند اظهار داشت: مگر می‌شود اعتراض نکرد و فقط روی نیمکت نشست؟! شما بازی یوونتوس و لاتزیو را ببینید. سرمربی یوونتوس چقدر اعتراض کرد؟! در فوتبال گاهی اتفاقاتی می‌افتد که نابودکننده است. مگر ما آدم‌آهنی هستیم. داور وسط بازی با فولاد پزشک ما را تهدید به اخراج می‌کند. من کاری به این حرف‌ها ندارم اما شما به چند صحنه حساس نگاه کنید که نه آوانتاژ می‌دادند و نه نمی‌دادند. صحنه‌های 50-50 را که کنار هم قرار می‌دهیم تصمیمات داور برای ما عجیب است من کاری به داور بازی ندارم چراکه ما خودمان موقعیت داشتیم و می‌توانستیم ببریم اما در بازی حساس اخراج یک بازیکن خیلی تاثیر دارد. اینها پدر من را درآوردند! این فوتبال بود؟! در صحنه‌هایی که داور اخراج نمی‌کند و یا در صحنه‌های دیگر چطور می‌شود حق را گرفت؟

وی تأکید: متاسفانه هیچ‌کس با این چیزها برخورد نمی‌کند. اگر قانون هست باید برای همه یکسان باشد. در بازی با فولاد خوزستان به من بطری می‌زنند علی دایی 2 میلیون تومان جریمه می‌شود، چون یدالله سلیمانی ناظر آن مسابقه است! او چون با من مشکل دارد این می‌شود. از موقعی که بحث محسن قهرمانی را مطرح کردم عده ای علیه من جبهه گرفتند. باید بدانیم که عملکرد یک داور به خودش مربوط است و این بحث در مورد همه نیست.

دایی افزود: ما چیزی که دیدیم و فکر کردیم به فوتبال کمک می کند بیان کنیم. ذات فوتبال و انسان‌هایی که در آن کار می کنند اکثرا سالم هستند  اگر می خواهیم در جامعه خراب کار کنیم چیز دیگری است. من نمی توانم به تنهایی چیزی را تغییر دهم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد صحبت‌های امروز کاظم امانی خاطرنشان کرد: این مصاحبه را نخواندم. تنها دلخوشی ما سال قبل حضور امثال آقای امانی بود که فوتبال را می فهمید. او جزو معدود افرادی بود که فوتبالی بود و می توانستیم با او حرف بزنیم جز امانی و فلاح سرپرست ابتدای فصل ما کسی دیگر فوتبالی نبود. خیلی از مسائل را به امانی می‌گفتم و او خیلی لطف داشت. سال قبل ما با یک نفر می‌توانستیم حرف بزنیم که فوتبال حالیش بود.

وی در مورد حضور هواداران خاطرنشان کرد: مطمئنا باید بیایند. تمام بازی‌های ما حساس است اگر هوادار باشد می تواند خیلی کمک کند. با کمک هواداران می توانیم این 6 بازی را موفق شویم. کار نشد ندارد. مشکلات زیادی داریم که از ماه قبل شروع شده است. چند روز است تمرین می‌کنیم یک مسئول اینجا نیست. نمی دانم چه خبر است؟ خیلی وقت است که تنها هستیم. تنها نمی توانیم کار کنیم امیدواریم مدیریت کمک کند و همچنین هواداران تا بتوانیم موفق شویم.

سرمربی پرسپولیس در مورد حمایت‌های علی پروین اظهارداشت: من دنبال چه حمایتی هستم. همیشه کارم را کردم. علی پروین لطف دارد. کسی می‌تواند بیاید که یک چیز داده باشد و چیزی بخواهد ببخشید تا الان چیزی گرفته‌ایم و دریافت کرده‌ایم؟ ایشان هم دوست دارد تیم آرامش داشته باشد و موفق باشد. جا دارد از زحمات سردار رویانیان تشکر کنم. باید ممنون کسی بود که یک روز در این تیم زحمت کشیده است چه برسد به افرادی که آبروی خود را گذاشتند. مسئولان باید وارد گود شوند با حرف نمی‌شود. متاسفانه چند سال است که اسم را یدک می کشیم مثل آب خوردن حق هوادار را می‌خورند اما خبری نیست. خیلی از آقایان در فدراسیون آدم دارند بعضی اوقات شک می‌کنم کارمند فدراسیون هستند برخی آقایان همیشه در فدراسیون هستند اما ما این افراد را نداریم. در همین بازی می‌شده خیلی چیزها فهمید. متاسفانه فقط اسم پرسپولیس را یدک می‌‌کشیم. باید با 30 میلیون هوادار در زمین و بیرون آنقدر بزرگ  و قوی باشیم و آدم داشته باشیم تا کسی نتواند مشکل درست کند.



                                                       بنام خدای حضرت فاطمه


وبلاگ جام درجام افتتاح شد باتبریک حلول ماه ربیع الاول وبلاگ جام درجام  کارخودرا

آغازمی کند این وبلاگ با مطالب جدیدخواهان حمایت شماست.


جام حذفی

پرسپولیس در ضربات پنالتی مقابل فولاد خوزستان حذف شد


پرسپولیس تهران در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی با یک رکورد شکنی مقابل فولاد جذف شد. بازیکنان پرسپولیس هیچ‌کدام از ضرباتشان را نتوانستند گل کنند.

به گزارش همشهری آنلاین، در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی، پرسپولیس تهران که امیدش برای قهرمانی در لیگ برتر تقریبا از بین‌ رفته است میهمان فولاد خوزستان بود که هم‌اکنون در صدر جدول قرار دارد.

بازیکنان دایی خوب شروع  کردند و در نیمه اول دونده بودند. آنها در این نیمه که به واسطه گل دقیقه 5‌ محمد عباس‌زاده با روحیه بازی می‌کردند، نشانی از یک تیم بحران‌زده را از خود بروز نمی‌دادند.

اما نیمه دوم به‌گونه دیگری آغاز شد. شاگردان فرکی میدان‌دار کامل بودند و پرسپولیسی‌ها به دنبال ضد حمله. در این نیمه به همان میزان که پاس‌های فولادی‌ها دقیق بود، حریف تهرانی بیشتر به دفع توپ و پاس‌های ریسکی روی آورد تا اینکه در دقیقه 56 بختیاری‌زاده گل تساوی را به ثمر رساند. در طول نیمه دوم فولادی‌ها سوار بازی بودند و یک بار هم ضربه کاشته غلامرضا رضایی به تیر دروازه اصابت کرد.

در وقت‌های اضافه دو نیمه بازی برابر دنبال شد و دو تیم دوندگی متعادلی داشتند تا سرانجام در پایان ماراتن 120 دقیقه‌ای که داور مجبور شد به اندازه بازیکنان یک تیم فوتبال کارت زرد نشان دهد، بازی به ضربات پنالتی کشیده شد.

در ضربات پنالتی پرسپولیسی‌ها سه ضربه زدند که دو ضربه اول را سوشا مکانی گرفت و ضربه سوم را خلعتبری به خارج فرستاد. در مقابل بازیکنان فولاد سه ضربه زدند که نیلسون هر سه ضربه را خلاف جهت حرکت کرد و در نهایت بدون اینکه نیاز به نواختن ضربات بعدی باشد، فولاد پیروز این بازی شد.

فولاد در بازی بعدی خود باید به مصاف تراکتور سازی برود. آن سوی نیز استقلال در جام حذفی تنها مس کرمان را پیش روی دارد تا فنیالیست‌های این دوره مشخص شود.


پس از نشست رئیس فدراسیون با سرمربی تیم ملی / برنامه های تیم ملی فوتبال اعلام شد


دبیر کل فدراسیون فوتبال درباره نشست سرمربی تیم ملی فوتبال با کفاشیان به نکاتی اشاره کرد.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی -دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: ظهر امروز سوم بهمن ماه نشست سرمربی تیم ملی فوتبال با علی کفاشیان برگزار شد که کارلوس کی روش برنامه های تیم ملی را به طور کامل ارائه کرد.
وی افزود:کی روش در این نشست از بازدید خود از افریقای جنوبی و اولین کمپ تیم ملی در این کشور گزارشی را ارائه کرد. بر همین اساس قرار شد تا اولین اردوی تیم ملی از 22 فروردین ماه که حدود 20 روز  ادامه خواهد داشت،برگزار شود.در این کمپ دو بازی تدارکاتی نیز برای ملی پوشان پیش بینی شده است.
سرپرست تیم ملی فوتبال بزرگسالان در ادامه بیان کرد:تیم ملی 17 اردیبهشت به تهران باز خواهد گشت و پس از 4 روز استراحت از 22 اردیبهشت ماه به اروپا سفر می کند و در اتریش علاوه بر انجام تمرینات پی در پی دو بازی دوستانه برگزار می کند و 27 می(6 خرداد) به تهران بر می گردد.
وی گفت: 31 می (10 خرداد)تیم ملی یک بازی دوستانه در تهران برگزار خواهد کرد و 2 جوئن (12خردادماه)به سائوپائولو عزیمت می کند و تا پایان بازیهای ایران در رقابتهای جام جهانی در برزیل خواهد بود.
دبیر کل فدراسیون درپایان گفت: مسابقات دوستانه ای که برای تیم ملی مشخص شده، پس از قطعی شدن از سوی کی روش، نام آنها از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال اعلام خواهد شد. ضمن اینکه تیم ملی در 14 اسفند ماه با تیم گینه نو در تهران بازی خواهد داشت.
در این نشست علی کفاشیان-مهدی محمد نبی-کارلوس کی روش و امید جمالی حضور داشتند.